Alla inlägg den 6 maj 2013

Av thesimsans - 6 maj 2013 21:15


The Sims 4 firar hjärtat och själen av simmarna, vilket ger spelarna en djupare kontakt med de mest uttrycksfulla, överraskande och charmiga simmarna någonsin. The Sims 4 uppmuntrar spelarna att anpassa sin värld med nya och intuitiva verktyg och samtidigt erbjuda dem möjligheten att enkelt dela sin kreativitet med sina vänner. The Sims 4 kommer att komma ut till Pc och Mac under mitten av 2014 och det kommer att finnas extra roliga och sociala spelelement för spelare som väljer att gå online, men kärnan med spelet är avsett för att spela offline. Det sägs att ögonen är fönstret till själen, The Sims 4 kommer att visa detta. Spelutvecklarteamet arbetar med att försöka göra spelet tillgängligt för så många som möjligt så förhoppningsvis kommer inte alla att behöva skaffa en ny, bättre dator för att kunna följa spelet framåt.


Hittills har vi fått veta att The Sims 4 är under uppbyggnad och kommer ut om ungefär ett år, vi har fått en väldigt vag bild av hur spelet kommer att bli och se ut men om vi mäter skillnaderna mellan The Sims och The Sims 2 samt The Sims 2 med The Sims 3 så är jag övertygad om att The Sims 4 kommer att bli magnifikt! Jag förväntar mig mycket bättre grafik, mer verklighetstroget men samtidigt hoppas jag att min dator kommer att räcka till. När The Sims 3 kom ut så blev jag tvungen att byta dator för trots att den jag hade var bra och fugerade perfekt till att spela The Sims 2 så räckte den inte riktigt till 3:an. Sims 3 tog evigheter att ladda och spelet blev segt så jag hoppas att min superbra monsterdator kommer att palla med Sims 4!   


 
  


Av thesimsans - 6 maj 2013 18:54


Ja som rubriken lyder kan vi förvänta oss The Sims 4 nästa år! Ni har säkert sett hur det har skrivits om den här enormt stora nyheten på flera simsbloggar men jag ville inte skriva något här förns det var absolut säkert att det stämmer. En sak som är superhäftigt är att jag skrev ett inlägg om detta den 7 mars att enligt mina beräkningar skulle The Sims 4 komma ut 2014 eller början på 2015! Klicka här för att komma till inlägget. Roligt hur rätt man kan ha ibland!   


Uppdaterar mer om detta heta ämne lite senare när jag vet mer! Under tiden, låt mig få veta vad ni tycker om det här? Har sett en hel del negativa åsikter men också några bra. Vad tycker Du?  


    
  

Av thesimsans - 6 maj 2013 16:15


Har du låtit din sim bege sig till mitten av Bridgeport? Det är helt klart rätt ställe för simmar som gillar att festa, umgås och som vill uppnå stjärnstatus som kändis. Det kryllar också av vampyrer när mörkret faller så den som vill testa på att leva ut ett liv som mörkrets varelse får se till att ge sig ut i vimlet så fort solen går ner!   


 

 

Presentation

   

Hej och välkommen till simsbloggen som satsar på kvalitet framför kvantitet!

 

Sidan är under uppbyggnad och ser därför lite knasig ut för tillfället.

Sök ett inlägg

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Omröstning

Vad vill du se mer av på bloggen?
 Fina och roliga bilder
 Berättelser
 Utmaningar
 Guider
 Tips och downloads
 Frågor och svar
 Recensioner

Senaste inläggen

The Sims 4 kommer 2014!

Berättelser

 

Kategorier

Copyright

Allt som läggs upp i bloggen, videor, bilder text osv. ägs av mig och får inte användas av någon annan. Allt i bloggen skyddas av upphovsrättslagen och du begår ett brott genom att låna saker från den här sidan utan mitt tillstånd.

 Vissa bilder och trailar som jag lägger upp är från EA och dessa är du välkommen att dela, är du osäker på vilka - fråga! Så slipper det bli missförstånd.

 Försöker stämpla mina egna bilder men inte alltid jag hinner med alla!


Ovido - Quiz & Flashcards