Direktlänk till inlägg 4 maj 2013

River McIrish före och efter styling

Av thesimsans - 4 maj 2013 14:51


Gav mig in på uppgiften att styla om River McIrish, ingen lätt uppgift men inte omöjlig. Som ni kan se så använde jag bara redan existerande hårfrisyr och kläder i spelet, alltså inga downloads för möjligheterna är oändliga att skapa unika looker med det som redan finns. Förstår inte varför så många är besatta av att ladda ner grejer när saker som redan finns har potetial. Frisyr, klänning och armbandet är alla från expansionen Universitetsliv, skorna är från Kvällsnöjen och strumpbyxorna från grundspelet.



 

Som ni kan se så ändrade jag alla kläder. Inte ens skorna fick vara kvar för dom passade inte till den nya lite busiga och annorlunda stilen som jag ville ge henne. Eftersom River är lite annorlunda av sig socialt och personlighetsmässigt så tyckte jag det kunde vara kul om det syntes på hennes stil också.


   

Den korta osmickrande frisyren bytte jag ut mot en aning längre frisyr med lite mer karaktär. Ändrade lite på hårfärgen och blekte ögonbrynen lite så att de skulle passa bättre till hennes hudton. För mörka ögonbryn är ingenting att rekommendera. Sen fick hon lite lila ögonskugga också som passar in på klänningens övre del, lite rouge på kingerna, smala linjer med eyelinern och ett matt läppstift för att framhäva läpparna lite utan att dom blir för synliga.



    

 
 
Saga

Saga

5 maj 2013 07:01

Det blev verkligen mycket snyggare!

http://Rampljus.bloggplatsen.se

thesimsans

5 maj 2013 14:30

Ja visst blev det. :)

 
Ingen bild

Anonym

5 maj 2013 13:10

Det såg klart bättre ut!
Själv brukar jag i stort sett alltid kombinera downloads och sacker från expansions och prylpaket. Mest downloads i CAS och mest expansions och prylpaket i byggläge...

thesimsans

5 maj 2013 14:30

Ja eller hur! :) Jo det kul med downloads med men det gäller att vara försiktig så man inte får virus på datorn när man laddar ner.

 
Fanny-Cecilia

Fanny-Cecilia

6 maj 2013 14:39

Hon blev super fin nu...

http://simsplaneten.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av thesimsans - 18 maj 2014 15:15

  Åååh! Nu börjar det verkligen likna något! Längtar verkligen efter att få testa Sims 4!   För att se mer kul om Sims 4 klicka dig in i kategorin här på bloggen. ...

Av thesimsans - 17 maj 2014 16:15


  Vackra Bella Spökh får såklart hänga med in i Sims 4.     ...

Av thesimsans - 17 maj 2014 15:04


  Nu har EA börjat släppa lite nya bilder på simmarna i det kommande The Sims 4 och jag måste säga att jag andades ut av lättnad när jag såg den här bilden på Mortimer och Bella Spökh. Har hittills tyckt att grafiken och verklighetsanpassningen av ...

Presentation

   

Hej och välkommen till simsbloggen som satsar på kvalitet framför kvantitet!

 

Sidan är under uppbyggnad och ser därför lite knasig ut för tillfället.

Sök ett inlägg

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Omröstning

Vad vill du se mer av på bloggen?
 Fina och roliga bilder
 Berättelser
 Utmaningar
 Guider
 Tips och downloads
 Frågor och svar
 Recensioner

Senaste inläggen

The Sims 4 kommer 2014!

Berättelser

 

Kategorier

Copyright

Allt som läggs upp i bloggen, videor, bilder text osv. ägs av mig och får inte användas av någon annan. Allt i bloggen skyddas av upphovsrättslagen och du begår ett brott genom att låna saker från den här sidan utan mitt tillstånd.

 Vissa bilder och trailar som jag lägger upp är från EA och dessa är du välkommen att dela, är du osäker på vilka - fråga! Så slipper det bli missförstånd.

 Försöker stämpla mina egna bilder men inte alltid jag hinner med alla!


Ovido - Quiz & Flashcards